Thursday, May 16, 2013

Farewell Hafiz Part 2-Chilli's Grill & Bar

Hai dan assalammualaikum.

Okeh aku booking restaurant tue pukul 7.30pm, sampai kat sana pun masih tak de tempat. Kami kena tunggu dalam 10 minit untuk tunggu dia siapkan meja.Tak apalah, tunggu punya tunggu akhirnya siap meja tue. Aku jenis baek kan, penyayang, tak panas baran jadi aku tak mangamuk lah masa tue *konon.Sempat jugalah semua snap snap sikit2 sementara tunggu. Takkan tunggu cam bodoh je kan memang kematu lah woih. Chilli's Grill and Bar, Empire Subang.


Akhirnya masa ditunggu tiba, boss aku pun semua dah datang. Masa untuk order, aku buka menu memang aku cari paling mahal sebabnya company bayar takkan nak lepas peluang pulak kan. Kalau nak kesini personal memang taklah mahal kot. Once in 3 months boleh lah kan.


Hurricane, yang aku tahu semua campuran berry ada dalam air nie. Aku rasa elok untuk kesihatan lah kan kot sebab ada acaiberry. Bapak masam air nie sumpah masam.


Aku order Flame-Grilled Ribeye. Make sure korang order ambik jangan ambik yang half-cooked. Jujur lah half-cooked memang sedap tapi naktengok dalam tue muntah sebab nampak merah2 daging tue. Aku letak lah pic sedikit kan kat bawah nie untuk tengoktengok.



 P/S: Nantikan kemunculan Farewell Hafiz Part 3.





Thanks for reading.

No comments: