Monday, May 13, 2013

ICT Shah Alam

Hai dan assalammualaikum.

Korang sihat tak hari nie? Tak sihat tak apa meh aku hantar ke klinik. Nampak tak disitu politik menarik perhatian korang. Grrrrrr. Okeh, hari nie aku nak update pasal ICT bukan apa, benda nie dah lama kan, korang semua pernah pergi kan. Aku ada sorang kawan nie, dia memang orang KL lah, tapi dia tak pernah datang sini. Dia pernah lalu kat depan2. Dia kata tempat nie sweet kalau bawa GF. Serius dow aku muntah2 dah kat situ pandai pula dia berjiwang. Tak pekat pula ayat dia tue. Hahaha. Aku cakap kat dia, kalau perempuan suka lelaki melamar dia kat sini bukan romantik namanya.

Jadi aku pun bercerita mungkin tak semua perempuan suka cara macam tue. Sebab aku membayangkan Putera Katak aku yang kacak, penyayang, tinggi, datang rumah aku ambik aku bawa aku kat mana2 lah tempat nak dia melamarkan. Tapi aku prefer lautan lah. Waktu dia melamar tetiba ada lagu fav aku Kenny G, apa2 instrumental yang dia mainkan lah tapi kasi romantik Ummmppph punya! Besar dan tinggi angan-angan aku kan?

Siwon salah satu kekasih bertakhta dihati aku sejak aku berumur 18 tahun.
Berbalik pada cerita ICT, aku nak terima kasih lah eh kepada kawan aku sebab tangkap gambar aku banyak2 gambar korang aku tak tangkap pula kan. Hahaha.
 




 Nampak disitu muka aku berminyak? Maaf eh bukan berminyak tapi glowing. Pandai cover boleh cari makan tahu. Hahaha.

 Aku pun nak perasan ala ala gwiyomi jugak. Nak buat video malu pulak nak masuk youtube. Tangkap gambar sudah kan. Sob sob sob ;( Pemalu tahap gaban.


Kenapa mereka dan siapa mereka? Okeh, baju hitam tu pemain bola untuk UKYC, Ulu Kelang punya kawasan. Ramai buyer nak beli dia. Serius dow mamat nie nampak pendek tapi body dia smart gila.  Baju merah tue Abang Arie (AMK Ulu Kelang) yang mana dia seorang yang pelik tapi benar. Menarik setiap tahun boroi dia menjadi2. Hahaha.




Thanks for reading.

No comments: