Tuesday, May 14, 2013

Tempat Percutian

Hai dan assalammualaikum.

Dari semalam mata aku dah naek juling mengadap PC dan bakal mendapat Carpal Tunnel Disease menyebabkan aku tidak berhenti menjadi typist agak agak seminggu muntah mengangis air mata darah aku memikir hal ke mana aku nak pergi bercuti hujung tahun nie. Aku search sana search sini, tanya abang google terlebih pandai pula semua tempat dia tunjuk. Memang lagi pening terus mampus kering aku kat sini. Aku nak pergi dalam Malaysia tapi Sabah Sarawak tolak keluar dulu. Mungkin tahun depan lah kan. Aku usha punya usha alik alik Terengganu juga jadi pilihan aku. Banyak sangat pantai kat sana. Berikut nama nama pantai yang bakal aku fikirkan dari pilihan pertama hingga akhir dan pengundian akan dilakukan secara berperingkat dengan bestfriend aku. Agak2 muka aku minta penampar ayat nak jawab exam *berikut.


Pulau Perhentian
Image dari abang google.

Pulau Redang
Image dari abang google

 Pulau Kapas
Image dari abang google

Aku fikir sampai situ je tempat lain tak boleh fikir dah. Naek pening kepala aku pikir hal nie padahal nak pergi bercuti je. Lagaknya macam nak pergi oversea padahal dalam Malaysia je. Tekanan aku camni nie lah gara gara pergi bercuti sekali dalam 10 tahun.



Thanks for reading.


No comments: