Monday, July 22, 2013

Superman - Man of Steel

Hai dan assalammualaikum

Why ah you put the title like that? OMG! Nak berspekong pulak kan. Aku lebih prefer malay coz im proud to be Malaysian. Macam Korean dan Japan diorang company berlambak satu perkataan mat salleh pun tak pandai. Okay okay, berbalik pada cerita Superman di atas. Act, aku tengok symbol S memang supercool tapi aku bukanlan obses sangat sampai boleh terjun bangunan macam Superman kan? Alangkah aku ada kuasa macam tue, betapa bangga sebab aku dikenali atas kebaikan aku. Waaaaaaaa! Hahaha. Bapak teruk nak kuasa tapi nak orang kenali.

First of all lah, aku nak minta maaf kat Mickey (my fav cartoon and my car's name) sebabnya I AM OBSESSED WITH SUPERMAN NOWWWWW! So i changed my car's name, my accessories car to Superman. Nie semua gara gara Man of Steel. Even ending dia memang tak suka memang aku nak maki hamun habis, tapi jalan cerita dia yang superdubercool.

Why i chose Superman as my favourite? First, aku kan dah meningkat dewasa, jadi aku ingin jadi yang matang dalam percintaan (aceceh takde kaitan langsung muahaha). Okay okay, aku senaraikan:

1) Superman seorang yang sangat cool, caranya yang tenang, ada masalah besar tapi masih bertenang.

2) Superman sangat menjaga imej. Korang tengoklah stylish hair dia mengacam gila kan. Kemas dan rapi. 

3) Superman sangat tough. Korang tengok dia pakai baju ketat dia tue, nampak segala body dia tue kan? Tough gila dengan muscle yang berketul.

4) Superman sangat berani, dia berani mengadap musuh dia yang super power gila ah tapi mati pulas kepala. Sob sob -,-

 5) Gangster mana pun Superman tapi dia romantik kan? Dia melindungi orang dia sayang, dia mencintai orang dia sayang. 

Sekarang dengan official aku mengisytiharkan kereta aku bernama Superman. Bukanlah Mickey. Im so sorry Mickey and thanks to you coz you being my BFF for 3 years.






Gambar nie takde kena mengena saja nak mencapap muka.


Thanks for reading

No comments: