Friday, July 19, 2013

Annual Dinner - Arabian's Night

Hai dan assalammualaikum.


Sudah seminggi lebih annual dinner berakhir. Aku baru upload sebab aku tunggu gambar dari photographer professional semua gambar kat dia. Aku tak tangkap gambar guna fon busy lah katakan. Nama pun commitee kan? Hahaha. Orang kuta VVIP pulak tue. Hahaha. Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar, dengan kehadiran 200 tetamu, mesti korang tanya kenapa sikit kan? Sebabnya company aku nie bukan manufacturing, FM je so pekerja tak ramai sangat. 

Okeh, aku rasa ramai dah tahu teman annual dinner company aku nie, Arabian's night. Setelah aku penat memikirkan nak pakai baju apa untuk dinner, akhirnya aku dah dapat baju yang simple sangat. Sebab nama pun kedekut mesti lah beli baju murah dan boleh pakai untuk Raya!!!!!Muahaha. Dinner dibuat di Holiday Villa Hotel, Subang Jaya belakang Subang Jaya Medical Centre. 

Btw, untuk pengetahun korang, we all dapat buffet ramadhan disini FREEEEEE! Let say lah you all nak makan untuk buffet ramadhan, datang je sebab murah dan Makanan sungguh DEABAKKKKKKK! Serius lazat sehingga menjilat jari. Daaannnn ada OYSTERRRR! Geli aku nak makan. Hahaha.

Classic Ballroom, Holiday Villa Hotel, Subang Jaya

 
Tetamu yang hadir sila register sini eh! Takde nama tak boleh lucky drawww!

 Yang Berhormat tetamu VVIP

 Kamu bodyguard VVIP
 

 Menjalankan tugas sebaek mungkin! Hahaha
 Site staff yang hadir! Sudah dipenuhi dan meriah!

 Bangga kejap VVIP nak tangkap gambar. -,-



Game yang disediakan oleh penganjur - Lawak gila, 
 

Tahniah kepada KING and QUEEN of the Night.
Arun dan Hani.
 

Bling bling kat baju Hani tu boleh dapat kat Summit, Subang Jaya tahu tapi tak ingat kedai apa. Kedai tu sahaja yang jual baju baju untuk dinner atau pergi clubbb. Waaaaaa! Tudung Hani yang dia lepaskan tu boleh dapat di Radiusite-Click sini. Accessories yang kami pakai semua tue boleh dapat di Summit kedai dia sebelah MCD yeeee. Okeh last baju aku boleh dapat di Berjaya Times Square tapi tak ingat kat mana kedai. Pandai lah korang cari. Hahaha.


Thanks for reading

No comments: