Thursday, April 18, 2013

Hai dan assalammualaikum

Sambil lah aku menghilangkan mengantuk kena buat Minute Meeting untuk HSE Committee meeting nie kan, aku beleklah gambar dalam blackberry yang tak berapa sweet macam strawberry blueberry dan semua berry lah kan. Terjumpa gambar family reunion.

Masa nie semua family aku ; adek beradek belah ma aku lah balik sebab ada kenduri cukur ke apa untuk 2 baby yang baru lahir dalam keluarga kami. Tahniah kak tia dan kak finaz sebab dapat baby yang comel macam makcik2 yang perasan cuncomel semua lah. Biasalah bila malam menjelma memang diorang nie akan ajak keluar lah kan. Tempat yang dituju ialah Star Mall, Mentakab Pahang. Satu2nya mall yang ada di Mentakab/Temerloh yang ada wayang semua lah. 

Sebelum sampai sana singgah bank kejap tetiba ada bunga api sebab CNY kan. Apalagi memang kamera kena jalankan tugas lah. Sampai je sana, ada satu kedai baru buka. Kedai 6D Motion Picture. Bila mende tue dah ada, memang jakun lah kami sebab tak pernah tahu amende tue kan. Rancangnya nak tengok wayang cancel sebab nak tengok 6D Motion nie. Okeh, korang semua boleh dapat menda kat tempat aku gtahu tadi lah kan. Harga dia tak mahal tapi mahal lah jugak. 

Menunggu masuk ke tempat yang sepatutnya tapi sayang sebab tak semua balik. Ni baru 1/3 kelurga kami. Tak silap aku 1 kepala rm15 dan 3 orang dapat free 1 tempat. Korang pilih nak cerita camner roller coaster ke hantu ke apa ke. Tapi kalau mende ni korang nak tengok sangat better korang ambik roller coaster. Sebab aku dah menyesal tahap penyesalan habis lah sebab pilih hantu yang memangnya membazir dan membazir dan tak menakutkan langsung!


Yang aku pegang tue brochure eh kita panggil kan? Masa tue diorang tengah promotion lah sebab baru buka kan. Memang ramai lah tapi taktahu lah sekarang sebab aku dah 2 bulan takbalik. 

P/S: Aku nampak gemuk sebab baju yang aku pakai okeh. Bukan aku gemuk. Tolonglah akui kalian. *Trauma berat badan naek perut buncit butang cabut. 

Thanks for reading.



No comments: