Thursday, April 18, 2013

Mahal mahal mahal

Hai dan assalammualaikum

Aku ketidakpuasan hati sebab harga makanan yang aku makan di salah satu foodcourt berdekatan dengan office aku. Haish, cekik darah ke makan darah ke minum darah nie? Aku lunch nasi putih separuh, kangkung dan ayam masak merah semua harga RM6.50. Itu harga biaslah aku makan tapi yang jadi tak adil uncle depan aku nie dia ambik nasi putih penuh, acar sayur, kankung dengan gulai daging lembu harga semua RM6.00. Aik? Asal aku punya mahal sangat! 


Aaarrrgghh, garagara memikir sejenak aku dengan kena pukau membayar lah wang itu kepada cashier. Setahu aku daging mentah dengan ayam mentah, daging lagi mahal kat pasar. Aku takkan dna takkan makan disitu dah sebab ini tidak adil tidak adil bagikuuuu! Gambar diatas boleh dapat RM4.00 di Temerloh ;( Sob sob sobbbbb!

Thanks for reading.

No comments: