Monday, April 29, 2013

Pesta Buku Karangkraf 2013

 Hai dan assalammualaikum

Akhirnya ada masa jugak aku nak berblogging bagai. Aku saja nak share kat korang pasal Pesta Buku Karangkraf 2013,April May 2013,PWTC. Pergi tahu elok lah kepada anak2 yang masuk sekolah tu sebab ada buku budak sekolah jual harga RM1.

Nampak sticky note aku tampal kat PC tue? Semangat gila lah aku nak pergi macam aku nak jumpa artis Kpop lah katakan. Aku kan ulat buku kononnya rajin membaca padahal aku borong semua majalah dan komik jepun aku suka baca kumpul bagai. 

 Sahabat yang sanggup melayan kerenah aku walau camner sekali pun. Aku, Hani (Merah), Masnita (Corak), Geetha

Aku pergi dalam 4 orang lah officemate aku yang sekarang dah jadi BFF bab kata boss kesayangan aku (sayang ke hahaha nampak sangat aku kaki ampu). Thanks korang sanggup melayan aku nak pergi sana juga. Aku kalau keluar memang tak ingat rumah lah kan, tawaf setiap booth yang ada kat PWTC sebab aku suka kumpul beg2 yang diorang kasi waktu beli buku banyak. Tue yang aku borong habis terus duet aku. Ni nafsu syaitan astaghfirullahalazim.

Lepas habis tawaf kat PWTC nie aku bawa diorang makan kat Little Wok Kitchen Wangsa Walk, Wangsa Maju. Dalam banyak2 kedai situ aku pilih sebab aku suka sampai ketagih weh. Bukan ketagih dadah eh aku sekeh kepala fikir bukan bukan, aku ketagih Cantonese Kue Teow dia. Sumpah best. Siapa pergi order nie je confirm kenyang! 5 star aku bagi. Memang nie tempat yang akan aku pergi kalau aku pergi area Ulu Kelang. Aku tak upload banyak gambar ah sebab gambar semua kat hp kawan aku Hani, belum habis transfer lagi aku kan busy mengalahkan PM kononnya. Padahal pemalas habis.

Adakah aku mental atau mengalami ketegangan? Semua tue salah sebab aku tengah kelaparan dan perut tengah buat konsert Metallic habis doh dalam perut aku. Muka kebuluran merayu simpati mengharapkan makanan tibe dengan cepat!


P/S: Setiap gambar ada ceritanya ;)

Thanks for reading.



No comments: