Friday, May 10, 2013

Erti Persahabatan


Asal eh aku letak tajuk camtu? Of course lah aku nak cerita pasal persahabatan. Lambat lah korang nie. Masalah aku susah ada kawan sahabat baek semua lah. So kawan yang rapat dengan aku pun boleh kira dari aku budak keluar hingus meleleh sampai pandai lap hingus sendiri. Masalah kedua, bila aku dah mula sayang kawan ada pula yang khianat. Tapi tak apa, setiap kejadian ada pengajaran dan membuat kita matang. 

Okeh chuppps! Kalau korang kawan aku tengok aku layan korang mesti orang ingat macam les bagai tapi sorry okeh, disini aku menyatakan hati aku masih pada lelaki. Yelah, aku sayang dow kawan aku of course kadang aku panggil YANG/ SAYANG kat diorang. Bila aku rapat dengan kawan2 aku, memang aku rapat yang nie je, jarang lah aku nak keluar ng orang lain melainkan aku ajak kawan kawan aku nie. Dengan sahabat rapat aku tak pernah berkira, dan aku boleh kenal bau sorang2. 

Situasi dalam lif- Aku masuk lif, aku terbau kawan aku Yana. So aku tahu dia baru sampai ;) Tapi gambar yana takde dalam nie sebab gambar kami banyak dalam fon dia.

Kepada sahabat di bawah, terimah kasih menerima aku sebagai kawan korang sebab aku tahu aku bukan perfect tapi aku cuba menjadi sahabat yang SEKEPALA (memang aku tengah pegang award pun ni, ucapan dah sedia bagai). Kesian weh diorang layan aku penat, yelah aku kan banyak cakap, mengutuk mengumpat meng semua lah, lebih lagi bab makan semua kalori aku tibai, diorang nie jaga makan. Dah kawan ng aku hari2 aku bawak pergi kedai makan. Wawawawawawa! Hancur diet korang lebih lagi Hani. Hahahaha.

 Noor Hani Amirah - Sahabat yang lembut dan menjadi kasar lepas kenal aku, matang dan aku suka cara dia yang jujur telus ikhlas sopan santun. Eh, sopan santun ada ke? Eeee, jangan marah ye sayang!

 Yana tak ada sebab dia tak dapat join. Sedih ;( Tapi tak apa, we will always support her! Yana ambil Master at UiTM Shah Alam, so sekarang dia jarang bersama kami.

Masnita gadis Sabah, kalau korang dengan pasal Sabah mesti korang tahu kan suara diorang bila menyanyi terbaik. Terbukti ada pada Mas, minah nie memang suka karoke suara tiptop beb! 

  
 First date kami as a friend.

P/S: Ziela dan Yati, akak tak lupakan korang. Rindu kitak! Sorry aku letak pic sama dengan karangkraf tue sebab pic tu je ada dalam PC. Lain dalam berryberry aku nie.

No comments: